OSVRT NA PJESME

(My Wife)

Baba O`Riley je uvodna pjesma u ovaj album i govori o nekome tko  teško radi da bi se izborio za svoju egzistenciju. U nastavku pridružuje mu se njegova žena ili djevojka, i oni kreću na putovanje, pridružujući se seobi ljudi, u potrazi za srećom. I sada slijedi ono što je objašnjeno u posljednjim stihovima pjesme kao mladenačka pustoš, u kojoj se spominje pustoš koja je ostala iza glazbenih festivala, prvo na Woodstocku, a poslije na Isle of Wight, i na simboličan način prikazuje se konzumacija droga, kao i to da su svi oni, koji su prisustvovali tim događajima, izgubljeni. Vjerojatno zbog masovne konzumacije droga, zbog koje su nekima od tih mladih ljudi mozgovi ostali trajno oštećeni. Au, jesam razvuko!

Pjesma Bargain (Nagodba), naizgled govori o ljubavi, naravno nesretnoj, a u pjesmi vjerojatno muškarac, izgovara što bi sve učinio da mu se njegova draga vrati. I da, učinio bi puno toga. No eto, još jedno simbolično značenje, a radi se o slijedećem, – Pete Townsend  je rekao: “Pjesma jednostavno govori o gubitku vlastitog ega kao bhakte Meher Babe. Stalno se pokušavam izgubiti i pronaći ga. Nisam baš uspješan, bojim se, ali ova pjesma izražava kako velika bi pogodba bila izgubiti sve kako bismo bili jedno s Bogom.” I ajde sad ti pogodi na osnovu čitanja teksta pjesme da se tu radi o nekom tamo Meher Babi i sjedinjenju sa Bogom.

Love Ain` t for Keeping (Ljubav nije za čuvanje), pjesma je o ljubavi, u ovom slučaju za divno čudo sretnoj, a ne nesretnoj. Pjesma je jasna i nedvosmislena, u nazivu pjesme nalazi se sve, -Ljubav nije za čuvanje. –Da, ljubav je za dijeljenje. Ako nismo sposobni dijeliti ljubav, to je teška stvar. Ako nismo sposobni primati ljubav, još je teža stvar. U svakom slučaju dijeliti ljubav bez očekivanja neke naknade zauzvrat, jedna je od najplemenitijih stvari koje postoje.

My Wife (Moja Žena), može se slobodno reći, vrlo je duhovita priča o mužu kojeg njegova žena proganja misleći da je on bio sa drugom, a ustvari samo se dobro naroljao. Kroz priču doznajemo da ona dolazi po njega da ga ubije, a da je jedini način da se stvari riješe u korist glavnog aktera priče taj da kupi avion, tenk ili neko drugo teško oružje, jer nju samo to može zaustaviti.

The Song is Over (Pjesma je Završena), govori o pjesmi koja je završena. Početak govori, ovaj puta o nesretnoj ljubavi, kojoj je došao kraj, o tome kako onaj tko nam priča ovu priču pjeva pjesme upućene prema planinama, prema širokim prostranstvima itd., a to je pjesma o slobodi. Možete li zamisliti koji je kraj pjesme?

Getting in Tune (Usklađujem se), je pjesma čiji se naslov može prevesti kao, -Ja se uklapam, -a ja ne znam koji bih naslov izabrao, pa onda ipak idem na prvi. Po mom mišljenju pjesma govori o glazbeniku, sviraču klavira, koji se usklađuje, ili je već usklađen, ali ne do kraja, jer usklađen je samo uz nju. Još jedna hajdemo to reći ljubavna pjesma.

Going Mobile (Postajem mobilan). -Glavni lik ove pjesme kupuje (nadam se da ne krade), prijevozno sredstvo, vrlo moguće automobil, mada pod prijevozna sredstva spadaju i kombajn, kamion, traktor, motor ili bicikl. Ali držimo se mi automobila. I onda slijedi putovanje, po gradu, u prirodi, u obližnjim ili dalekim krajevima, bez stresa i problema, samo feeling opuštenosti i sreće. U jednom stihu spomenute su slijedeće riječi, -Kad vozim slobodno, svijet je moj dom.

Behind Blue Eyes (Iza Tužnih Očiju), pjesma je u kojoj autor teksta progovara o tome kako nitko ne zna kako je to biti tužan, neshvaćen, loš, obilježen, omražen… No on nije u pravu. Mnogi poznaju te osjećaje i nikad ih se neće moći otarasiti, jer težak je njihov križ.

Won` t Get Fooled Again (Nećemo Biti Ponovo Prevareni), govori o uličnim borbama, revoluciji, o novom ustavu, i nakon nekakvog oslobođenja svijet izgleda isto i povijest se ponavlja. Znači, čini se da je sve uzalud, i onda na kraju mračan stih, -Upoznajte novog šefa, koji je isti kao i stari šef.

Živanović Aleksandar

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *